İran’ın güneyinde bulunan Fars eyaletine bağlı Laristan kentinin Beyram bölgesinde 5,7 büyüklüğünde ikinci bir deprem meydana geldi.
Tahran Üniversitesi Sismoloji Merkezinden yapılan açıklamaya göre, merkez üssü Laristan’ın Beyram bölgesi olan deprem, yerin 10 km derinliğinde oluştu.
Deprem dün yerel saatle 21.48’de (Türkiye saati ile 20:18 ) meydana geldi.
Aynı yerde yerel saatle 20.38’de de 5,1 büyüklüğünde bir deprem kaydedilmişti.
Deprem bölgesine 4 arama kurtarma ekipleri gönderilirken, İran Kızılay kurumu yetkililerinden Mehdi Velipur, 9 köyde incelenme yapıldığını ve şu ana kadar depremde can kaybının olmadığını söyledi./
